середу, 25 березня 2015 р.

Прогулянка на ГПД


Прогулянки та їх види в режимі групи продовженого дня (ГПД)

Орієнтовні бесіди на прогулянках:

Тема: «Етичні норми спілкування» бесіди: «Ввічливо-неввічливо», «Хто охайний, той приємний».
Тема: «Основи етикету» бесіди: « Хочу, не хочу і треба», «Правила для всіх».
Тема: «Норми відносин з оточуючими» бесіди: « Від чого залежить настрій», «Емоції і здоров'я».

Бесіда на тему: «Правила поведінки на природі».

Коротка формулювання правил поведінки на природі:
1. Не можна ламати гілки дерев і кущів.
2. Не марнуй кору дерев.
3. Не рви квіти на лузі. Нехай красиві рослини і квіти залишаються в природі.
4. Їстівні ягоди збирай так, щоб не пошкоджувати гілочок.
5. Не збивай гриби, навіть неїстівні. Пам'ятай, що гриби дуже потрібні в природі.
6. Не розоряй пташині гнізда.
7. Не шуми в лісі і в парку.

На закінчення ще раз про етапи проведення прогулянки.

- Підготовку до прогулянки починати з аналізу проведених раніше прогулянок, з тим, щоб намічена прогулянка не схожа на попередню.
- Визначити мету і вид прогулянки, намітити маршрут. Якщо маршрут не знайомий, уважно вивчити його, щоб уникнути будь-яких несподіванок.
- Знаючи сили і вікові можливості дітей, встановити час прогулянки, відстань, місця тимчасового відпочинку, об'єкти спостереження. В розрахунок брати пору року, погоду, особливості місцевості.
- Намітити види діяльності дітей, визначити, які риси особистості, характеру, поведінки будуть формуватися, і коригуватися, які погляди і думки будуть передані дітям під час прогулянки.
Прогулянку потрібно починати з повідомлення по техніці безпеки, якщо є необхідність, дати доручення окремим вихованцям, розподілити обов'язки. Потім спостерігаємо за одяганням і організованим виходом зі школи, нагадати групі про правила поведінки на вулиці і повідомити маршрут.


пʼятницю, 20 березня 2015 р.

Секрети ввічливої людини. Виховна година у 1 класі.

Мета:розширювати і поглиблювати уявлення про правила ввічливості, дати дітям можливість відчути « чарівну» силу слів ввічливості, сприяти формуванню доброти, делікатності, чуйності, виховувати пошану до оточуючих.
                                    Хід заходу
1.     Організація класу


  Сядьте, дітки, всі рівнесенько
  Усміхніться всі гарнесенько
  Настрій на виховний захід взяли
  І працювати почали.

-         Згадаємо з минулого заняття, які слова ми використовуємо під час розмови?
(слова білі-білі та пекучі)
Пограємо в слова. Назвіть слова білі-білі. Назвіть слова пекучі та образливі.
Який висновок зробимо?

   Цієї ясної зимової днини
   Прийшли до нас в гості
   секрети ввічливої людини.
   тож ви, малята, їх запам’ятайте
   І все життя в своєму серці тримайте.

   Ми помандруємо незвичним, казковим містом вихованості. Нашим       екскурсоводом буде Фея Вихованості.

-         Де ж наша Фея?
-         Бачу трапилась біда. Зла відьма Грубість  не випускає Фею Вихованості із вежі. Як же нам допомогти?
   Ви поясните ,як ви розумієте слова: ввічливий, чемний, вихований, привітний?
  ( діти пояснюють)
       З׳являється Фея і веде нас вулицею Привітних. На зустріч нашому екскурсоводу виходить учениця.
Учениця:
       Ти прокинься рано-рано
       Лиш над містом сонце встане
       Привітайся з ластівками
       З кожним променем ласкавим
       Сам гарнесенько умийся
       Сам швиденько одягнися
       Підійди до тата й мами
       І скажи їм « Добрий ранок!»
       

середу, 18 березня 2015 р.

Секрети ввічливої людини

Мета:розширювати і поглиблювати уявлення про правила ввічливості, дати дітям можливість відчути « чарівну» силу слів ввічливості, сприяти формуванню доброти, делікатності, чуйності, виховувати пошану до оточуючих.
                                    Хід заходу
1.     Організація класу


  Сядьте, дітки, всі рівнесенько
  Усміхніться всі гарнесенько
  Настрій на виховний захід взяли
  І працювати почали.

вівторок, 17 березня 2015 р.

Вступне слово

Я рада вітати вас у своему блозі!Я буду виставляти у своему блозі розробки виховних заходів,творчі доробки своїх вихованців.Буду ділитися досвідом роботи з дітьми.